Friday, August 12, 2011

Perabot /Decoration idaman ♥

tak sabar nak beli rumah sendiri..bila dah beli rumah sendri, macam- macam nak hias , nak decorate...dulu cita - cita nak jadi interior designer , tapi tak tercapai...jadi cikgu seni je la...huaaa...xpe , nanti nak hias rumah sendri...=)tengok la gambar - gambar ni..cantik kan???

waaa..hello kitty!! mungkin untuk bilik anak boleh buat macam ni kot...=)kalau ruang tamu pon oke jugak kan...

corner yang wajib ada..kucing!!
suka macam ni!! simple..mcm galeri seni lak..heehe..siap ada arca lagi okey ..

hakikat ye , rumah kitaorang mcm ni sebenar ye..huuu..tak sabar nak ada rumah sendri..ni rumah sewa je...so , tak boleh nak hias - hias sangat la kan..
tengok , simple je...=) 
act , ada ciri - ciri galeri seni jugak la.  sbb umah penuh dengan lukisan - lukisan lily..hehhe...





www.tips-fb.com

2 comments:

cik nur said...

simple tapi sedap mata memandang kan :)

MdmLily Lilo said...

hehhe..ye laumah sewa je...