Wednesday, August 10, 2011

Bau Ketiak Lelaki !!


Benarkah???
sumber dari internet =)

Benarkah bau ketiak lelaki mampu menjadi penawar kepada gejala tekanan 
yang dialami  oleh wanita? Kenyataan ini dikeluarkan oleh Bahagian Biologi  Manusia di University Pensyvania beberapa tahun lalu. Kajian dilakukan  di sana membuktikan bahawa peluh lelaki membantu kaum wanita menurunkan  tekanan  melancarkan perjalanan haid. 
Menurut laporan Jurnal Biology of Reproduction America. Sebelum ini,bau 
ketiak  lelaki yang sengaja " diproses" daripada lelaki yang tidak memakai 
deodoran  digunakan sebagai bahan ujikaji bagi mencari bukti bahawa 
hidung wanita boleh "digoda" dengan bau lawan sejenisnya 
p/s : So kengkawan kalau tengah stress tu .....bolehlah cium ketiak suami atau boyfriend. 
Bagi kaum adam pulak,simpan bau ketiak tu utk orang tersayang.hahahahaaha


errr,...fakta ni mungkin betul...heheh..
www.tips-fb.com

9 comments:

Anonymous said...

btoii dak lily ang kan dah kwen...hehhe...;p...tp ada benar jugak...haha ~dasima~

MdmLily Lilo said...

betoi weh..hahhaha..=p

MdmLily Lilo said...

tp aku suka bila dia pakai deadorant la...hahah

lynda salim said...

is it reallllll ??? hahaha :D

bantal said...

biar betul...boleh le..bau bagi hilang stress....ketawa besar org lelaki....

MdmLily Lilo said...

hahhaha..mungkin betol!! try la kalo brani..hahha

syira_88 said...

kalau lelaki2 malaysia wangi lagi kot..tapi kalau mat mat bangl****h tu serius sy tak sanggup..heheh

MdmLily Lilo said...

hahah..aah , yg tu lily setuju!! err..dlm bus!!

anum farida said...

bau2 lelaki mat b*ngl* lam komuter lgi tak tahan nak bau...boleh pengsan....haahhahaha