Tuesday, December 7, 2010

misslily shop saya

hai ..saya ada kedai online..kedai online saya bernama MissLily Shop..sape penah beli barang2 kat sini..ada macam2 oo...baju , cardigan , skirt, bag , kasot..macam2 la..heheh..saya sayang kedai saya..walaupun saya dh nak kawen lagi 2 minggu , saya tetap berniaga jugak sebab ada permintaan restock item minggu lepas..=)..walaupon penat , saya suka bila tgk semua pelanggan2 saya happy bila dapat barang..=)..
mungkin minggu ni minggu terakhir saya UPDATE item untuk tahun ini..nak sbg buat keja kawen lak..heheh...hey , sokong la saya...saya nak rajin ni..nak main2 dengan reben , nak main2 dgn bunga2..heheh...best2!! semoga semuanya berjalan lancar...insyallah..


esok , lily nak pos lebey 150 item! fuh,...juling mata lily nak tulis borang..kih3...xpe..lily cuba yg terbaik..
sape yg xpenah tgk kedai lily lagi..jom klik sini...Misslily Shop...tengah SALE tauu...
lusa saya nak mula keja kawen...best2!!..



jom la shopping..

saya sayang semua fans Misslily Shop!!
ni dh sold..nk lg?tgk kat fb lily tauu...



www.tips-fb.com

No comments: