Saturday, November 20, 2010

persiapan ku??

assalammualaikum  dan selamat sejahtera semua...di sini cikgu lily nak menceritakan sedikit sebanyak tentang persiapan perkahwinan yang tinggal lagi sebulan...OMG!! banyak yang xsettle lagi...

ingatkan lepas abis je xzam teros nak siapkan hal2 kawen ni..tp jd malas lak..huuhu..mcm nk releks je seminggu...adoi..penat study xabis lg ni..uhuh..tp xsabar jugak nak siapkan semua persiapan..cewah..heheh..xsabar ok!!!
hari2 mesti si hazwan akan cakap , nnt masa akad nikah mesti dia ketaq2..hahah..biasa la tu...kita yang dok tunggu pon mesti berdebar2 jugak kan...xpe2,doa banyak2 k...=)

erm...ujian HIV xbuat lagi...borang nikah mmg xisi lg sbb si hazwan pon xwt ujian HIV lg..uhuhu...borang kebenaran nak kawen masa study pon xsiap lagi..psst...borang ni kena isi sebab kawen masa tengah belajar..bukan lily g amik kat HEP , tp hazwan,..hehhe..lily malas nk g amik..hoho..malu ,,takot nnt lecturer banyak tanya lak...hahah...banyak jugak yang nak kena isi ni...ala...xrajin tol..huk3...kena cop banyak tempat..xpe , past kawen baru lily isi la..heheh..sebab masa tu br maktab bukak kn???=p

hari tu lily n hazwan ada wt photoshoot yg kedua..untuk wt banner masa majlis nnt....sape nak tgk,..mai nak tunjuk sket!!..ehy , ampa paham x bahasa kedah ni??hehhe




ni streamer kitaorg....cun x??heheh


ni plak  banner kitaorg..hehhe

best jugak berphotoshoot ni..heheh...tp penat jugak la dok posing2..tunggang tebalik...ni xsemua gambar ada..kalo nak tgk lebih lanjut,tgk kat fb lily ek...semua ada...=)

ok..tu je setakat ini..sekian terima kasih..nnt lily sbg plak la...ml cite pasal hantaran u...=p

www.tips-fb.com

4 comments:

Memo_Hazel said...

kak lilo, jangan lupa share gamba kat belog nnti aa. (:

::[ misslily ]:: said...

sure...nnt akak upload ek..
: )

IxoR@ said...

wah, tinggal lagi beberapa minggu je ni... sure berdebar-debar...

harap semuanya berjalan lancar ya...

;)

anaztasias aira said...

oh MY ! saya suka idea ni.. give me alot of idea !! realyy thanks =)