Sunday, June 6, 2010

:: aku rindu la !!! aiyaaa~~ ::

:: aku rindu dah nak taip banyak - banyak nih ::

ulalaa...wahh..lama xupdate...tiap kali update je , ayat aku sama je kan???" lama xupdate "...hahahah...ye la..xsempat..ni pon baru balik langkawi...abis- abis je exzam , ada macam - macam nak diselesaikan..dengan taklimat praktikum la...dengan hari guru la..macam - macam la..huhu...tp xpe,,aku skalu je bukak blog ni..baca blog2 follower...kejadian yang xdiingini berlaku lagi cuti nij..my LAPPY rosak lagi..kali ni kena bayar rm500...dulu rm300..huk3...abis duit bisness aku tau...baru pakai 1tahun setengah je laptop tu haa.....waranty xleh pakai sbb lebih setahun....huk3...skrg online pon guna adik aku punya....dah la kedekut..heheh..xla..main2 jerk...

baru- baru ni aku ada beli SLR baru...Sony Alpha 550..haa....best2...siap lens 55- 200 lagi aku beli..hahahha...so , skrg dok gila amik gambar je la..baru nak blaja2....yang otai - otai tu , tolong saya ye..hehehhe....


masa di sushi king ,penang 


ni my kimey
www.tips-fb.com

No comments: