Monday, October 26, 2009

:: vote2!! ::



:: vote2!! ::
aritu aku ada join contest yg clubcard genting wat..yg pasal creative picture with card...aku sj je masok..anta la jugak 4 gambar...tgk2 yg masok top20 yg aku xbp nk best la..huhu..sume 19org lain not malay..aku sorang je malay kot..huhu..so , korang vote la ek..plz2...bagi  "kita2 " menang..heheh..xleh la nk sabotaj geng2 diaorg je...huhu..smpaikan xvote utk kita langsung..huhu

ni pic yg aku sumbit..

aku suka pic ni lg,...huhu


gambar ni dpat masok TOP 20..huhu





utk vote ...

VOTE ME PLZZZZ~~ HAHAHAHAHAHA!!!!
vote me!!!!! hahahahahahaha!!!!


ikuti step ini untuk mengundi saya :

1. buka link ini ---> http://www.facebook.com/ph

2. klik pada button "BECOME A FANS" (jika dah memang fans abaikan step ini)

3. klik pada photos dan buka album "Post It Up & Win - 20 FINALIST!!"

4. klik pada gambar no.12 dan klik "LIKE" pada gambar berkenaan untuk vote saya

5. atau anda boleh terus buka link ini untuk vote saya,klik "LIKE" ---> http://www.facebook.com/ph

6. JANGAN LUPA "BECOME A FANS" DULU!!! lepas vote leave some comment eaaa...

7. promote kat kawan2 gak tau vote saya,huuuu~~


TERIMA KASIH!!!!!
~~REALLY2 APPERCIATE YOUR VOTE~~


ni gambar yg dpt TOP20 tu..vote tau..sblm 1 NOVEMBER 2009
utk pengguna facebook je ,...
kalo xfaham , tanya tau,..huhu
plz support!
yeahh!!!



www.tips-fb.com

2 comments:

imHepPie said...

insyaallah nnti aku vote..gudluck

::[ misslily ]:: said...

tq2!!.
really apreaciate it!
: )