Tuesday, September 8, 2009

:: jom menjawab! ::



:: nk menjawab tag ni! hehehe ::
from elyn !
1. SIAPA ANDA?








siti suhaili..ehheh...org panggil lily n lilo..hahah

2. KELEMAHAN ANDA YANG ORANG LAIN X PERNAH TAHU
ish...secreto la..

3. KELEBIHAN YG PALING BANGGAKAN DLM DIRI ANDA
aku xtakut kat lipas!!!hahahha...

4. ANDA MEMPUNYAI KEKASIH
heeh..ada la...my juan

5. ADAKAH ANDA CANTIK/HENSEM
cantik?xpon...biasa je...

6. KISAH CINTA YG PALING SEDIH ANDA ALAMI 
hahah..xdak!

7. KENANGAN YG X BOLEH ANDA LUPAKAN
erm...ada la..heheh

8. PERKARA TERBURUK YG PERNAH ORG LAKUKAN TERHADAP ANDA
talam 2 muka!!

9. HADIAH PALING BEST PERNAH ANDA TERIMA
sume hadiah best!

10. SERTAKAN 1 PIC ANDA YG PALING HODOH SAMPAI SEMUA ORG BOLEH MUNTAH


ntah..aku pon xtau..haha...
11. SERTAKAN 1 PIC ANDA YG PALING MENARIK SAMPAI SEMUA ORG BOLEH TERTAWAN

hahaha...amik!tergoda x?hahahha

12. SENARAIKAN 5 PERKATAAN YG MENGGAMBARKAN BLOGGER YG
MEN'TAG' ANDA
huuu...
tq la..
xtau nk ckp pe..
hahha..toing3..
hehhe





13. SENARAI ORG YG AKU NAK TAG




zack 
akma 
liyana
ana

heheh..ok x jwpn aku??kuang3...tq kerna men'tag' gue..ehhe
www.tips-fb.com

6 comments:

sayaana said...

ana tu saye ke??
hahaha
perasan sudah

::[ misslily ]:: said...

aah..amik la..lupa nk bgtau..heheh

sayaana said...

oooo...
hehehe
wokeyh =)

::[ misslily ]:: said...

ok...heheh

Anonymous said...

tegoda gila gmbr u tuh!!!!!
hahahahahahahahaha!!!!!!

::[ misslily ]:: said...

hahahah..bg2!
tergoda gak dia noo..hhah