Saturday, September 5, 2009

:: BERUS GIGI vs TWISTIES ::

:: BERUS GIGI vs TWISTIES ::
: BOY or GURL YG MEMILIH MASA SHOPING ??? ::

ok2..releks..ni bukan iklan berus gigi atau  kepok twisties...haaa...ni iklan boy vs laki masa shoping!!
ANTARA GURL N BOY , yang mana lebih cerewet masa shoping???
a ) gurl 
b) boy
----> kalo korang tgk dlm gmbar ni la kan , yg boy tu tengah memilih BERUS GIGI  sebenar ye...tgk la gmbar dia...belek - belek berus gigi dekat sejam !! hahah...
katanya ........
  1. "berus gigi ni kalo beli Soft , nnt cepat kembang ...."
  2. "nk beli yg medium ke biasa??"
  3. "nk beli yg dalam paket yg ada 3 or beli single??.."
  4. "berus gigi ni nk beli  brand pe ek?? Oral- B ? Colgate?.."
  5. "kalo beli sikit , nnt kena beli lg sbb nant tgh2 gosok , berus gigi patah" ...hahah
  6. "ehy ...harga dh naik la....dulu beli bukan harga ni...."
  7. " masa kat umah , i guna brand Oral - B..so nk beli brand pe ek??..."
= hha......ni la antara dialog si jejaka ni semasa nk memilih berus gigi...hik3..korang rasa cmne??cerewet x??hahahha...adoi...
kesimpulannya : dia beli berus gigi yg ada 3 batang dlm 1 paket............................

-----> ok , skrg kita tgk si pompuan ni shoping lak...releks je...senyum je ni..xmcm boy tu...muka berkerut mcm nk tahan berak!hahah...
katanya .....
  1. " eh..byk ye pilihan kepok Twisties ni...."
  2. " kalo beli , nk perasa pe ek??.."
  3. "harga bape tu??.."
  4. " ooo...xpe la,...xnk beli...kat umah nnt xmkn..bazir..."
= kesimpulannya ....si pompuan ni xbeli la kepok tu ....dialog dia kejap je...heheh...
so now ...pada pendapat n pengalaman korang la kn...gurl ke boy yg cerewet masa shoping???
hahhaha....
cepat vote!!!
www.tips-fb.com

2 comments:

Anonymous said...

kejadian berus gigi hnye berlaku x smp 2 minit...hahahahaha...tp da edit2 gmbr jd cam lame plak...xpa cekkk...elleh twisties tuh lg trok,pnt jalan g kat kepok tp x bli pon,lame kat situ pnt posing tgkap gmbr jeee,hahahahaha...

p/s:nak merajok!!!!!!!!!!!

::[ misslily ]:: said...

hahhah..mana da...lama k...lebih dua minit..hahah..ish3...
ala, kt twisties tu sj je ronda..hahah..

majok la..xmau pujuk...hahah