Friday, July 31, 2009

:: [ kassim mustafa ]::

:: [penangan Kassim Mustafa si hazwan ]::

khamis : 30 july 2009

kalo korang suma nk tau , si hazwan ni suka sgt mkn dekat Restoran Nasi Kandar Kassim Mustafa di Kepala Batas tu..huhu...kalo g penang , xsah dia xmkn kat sini..dia cakap nasi dia special...kuah n ayam2 dia pon special..huhu..
ye la kot...aku pon mkn gak , tp xde la fanatik sgt..hehhe...
tgk tu , dia mkn kusyuk tol....
heheh...
xpe , asalkan kenyang ye....

http://www.emocutez.com

mesti si hazwan marah ni aku letak gambar dia dgn restoran kesayangan dia ni..
hehhe...nanges la...
p/s : jgn lupa nasi kat tepi mulut tu..heheh

http://www.emocutez.com

aku suka je tgk mamat ni mkn...semangat!
cayok2!
heheh....

www.tips-fb.com

No comments: