Sunday, July 26, 2009

:: [ aktiviti aku arini... ]::


**semasa lunch at MC Donald ...

aku dating pakai baju gerko seh..hahaha...siap ngan sport shoes lg...nasib xbawa beg pack je..hahaha...kalo x jd dh budak skolah..hahhaha..
nasib ko la buffon, nk sgt ajak aku mkn Mc D dalam keadaan yg mcm ni..hahahha...

past lunch , kitaorg g repair keta lak..huhu...



yey! makan!hahahha..aku mkm spicy ye..pedas n hot! sedap!
aku pelik nape ada burger yg ada kesan gigitan kat depan tu!!!
buffon ye r ni..hahahahha...


ni hazwan ngah mkn! wah...semangat!


**semasa kelas en judin!
keadaan yg mempunyai unsur2 kecindan....huhu...

heehh..aku n mek na sempat lg dok posing semasa kelas en judin..sori ye en judin..kami ngantok..so kami wt gila sat..huhu

wahh..kusyuk en judin dgr budak2 ni dok present! oit syasya, cukup2 la tu! aku ngantok gila..huhu...aku je dok wt keja sndri..huahaah...

heheh..masa sya2, awe n kak anis dok present dlm kelas en judin..tajuk pe aku dh xingat!hahahha
semasa boring di dalam kelas!

http://www.emocutez.com


aktiviti melukis dan melabelkan bahagian2 kucing yang telah diketahui umum oleh semua org ..huahhaahh

dilukis oleh : cik lily
dilabel oleh : cik ina
www.tips-fb.com

No comments: